Skjut mig i huvet..

Oj oj oj. Musiken ekar. Livet ekar. Att vara bakis var idag inget faktum. Är mkt nöjd beslutet om att dricka vatten stora delar av kvällen. Det lönar sig!

Spenderade dagen hemma med min bok i högsta hugg. Den är riktigt obehaglig. Riktigt bra men det kryper i hela mig. Kan inte läsa nu innan jag ska sova så det får bli ett avsnitt Vänner istället.

Åkte hem till Fredrica, min sköna böna. Hon har flyttat och skaffat sig en tvåa med balkong. Men det bästa är att hon har havsutsikt ifrån sovrumsfönstret. Det var helt sjukt vad grymt. Jag ska flytta in där. Planerar att börja smygflytta över saker snart. . Vi spelade Yatzy, snackade skit, lagade mat och lyssnade på musik. Härliga söndag.

Imorrn är det första föreläsningen. Första riktiga skoldagen. Jag har redan packat väskan och övervägt klädvalet. Känns lite som när man var liten. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0