Dimma över söder.



Idag blev det lugnt. Haft ett tufft möte, ledde till en hel del tankar om saker som är svåra. Ingen självförtroendekick direkt men viktigt. Valde att spendera kvällen hos mamma som sagt. Vi promenerade kring Fjällgatan, käkade god mat och tittade på tv. Cyklade hem i dimman. Kändes som om den sista delen av sommaren är på väg att passera. Det kändes i hela luften att det var sommarens sista andetag. Jag välkomnar hösten men den här sommaren har varit helt fantastiskt! Jag har gjort saker jag aldrig trott att jag skulle fixa.

Vi tågluffade i en månad. JAG tågluffade. Vi besökte underbara städer, vi träffade grymma människor, vi njöt av livet och drack en hel del öl. Ibland var det tufft att tampas med mina tankar. Kämpa emot oro och ångest. Jag fixade det, jag fixade det jävligt bra också! Kom hem med en hel del i bagaget. Positiva saker. Saker jag föralltid ska bära med mig. Hur vi dansade oss svettiga till sjuk nivå i nästan alla städer, hur vi drack öl i parker, hur vi drack 7 flaskor Prosecco i Milano, hur vi studasade omkring på bollarna på Palais, hur vi simmade i klart vatten, hur vi grät och skrattade tillsammans och hur jävla fantastiskt vi hade det. (Det är bara en bråkdel av allt, kanske skriver mer en annan gång.)

Nu ska jag sova. Förbereda mig inför en lördag jag hoppas ska bli grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0