Vardagstorka tre dagar efter semesterns slut.

Sitter hemma. Tycker  jag hamnat i en vardagstorka. Är nog inte så troligt. Fast det känns så. Jag har ju ägnat dagen åt att dammsuga, blöttorka, laga mat och tvätta. Hjälp så duktigt och tråkigt. Ser på skärgårdsdoktorn och längtar verkligen efter sommaren. Ge mig blått hav, gräs, sand mellan tårna och varma vindar. Känns verkligen långt bort just nu. Hjälp vad långt bort. Men, hoppet finns än. Idag skrek vi på jobbet: titta, titta, jag ser marken!!!! Kändes positivt och fint. Promenerade fram och tillbaka till jobbet idag. Så himla vackert väder. Var även ute nästan hela dagen. Lolvey! Igår satt på på gården och "värmde håret". Det är tydligen sånt man kan göra när solen värmer ute. Det var härligt!!

Igår var jag och såg Alice i underlandet efter jobbet. Jävlar vilken häftig film. Var sannerligen glad att jag gick och såg den i 3D på bio. Vi hade också(utav misstag) bokat lyxstolar. Riktig höjdare. Man kunde fälla dem bakåt. De var bra med utrymme också. Vi njöt av hela kalaset. Rekommenderar den starkt till alla! Man blir sugen på att se om den på en gång och bara njuta.

Nej, nu ska jag bädda upp min säng och snart gå och lägga mig. Orkar inte hålla mig uppe längre. Tänkte ta ett bad, men icke. Blir sömn istället! Eller kanske en dusch först.. huum..

ps. skriver mer en annan dag om själva skidandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0