Trötthet.

Den här veckan har spelat ut trötthetens kort. Var helt slut sen min sjukdom och bandyfinal i helgen. Hoppas verkligen kommande vecka blir piggare. Ska ju åka till NY på onsdag! Ja jesus. Mina drömmar blir sanna. Här ska shoppas, shoppas och shoppas, i hope! Har ni vaknat tidigt. Somnade innan det blev söndag igår. Var slut efter en lång natt i mina barndomsvänners villa på fredagen. Det var fest och min syster var på topp. Igår låg vi båda och sov i hennes säng till Greveholm. Sådär som vi alltid gjorde när vi bodde ihop. Saknar det. Nu får jag vakna själv och kan inte mysa ner mig i hennes säng när tråkigheten slår mig. Nu får jag trösta mig med Gossip Girl. Det håller fortfarande hög standard. Love it. Idag ska jag umgås med Freja! Det var länge sen. Efter det är det middag på Hornsgatan och planering inför resan. Shit, jag ska till NY om tre dagar. Jesus.

Avslutade ett långt kapitel av mitt liv i måndags. Har firat det med att känns mig stark och oövervinnerlig. Känns skumt och härligt på samma gång. Hoppas det håller. Länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0