Serieträsket.

Tänkte sätta mig själv i serieträsket. Har redan börjat. Det går fint. Är hooked på alla mina gamla godingar nu igen. Har suttit hemma i en mysig skjorta sen jag slutade och bara sett serier. Tänker fortsätta natten lång. Gossip Girl och Greys, kanske ett Criminal Minds avsnitt. Jag tycker om att fastna i saker, glida iväg från verkligheten. Ska börja läsa om en grym bok också. Måste bara ta mig igenom en Harry Potter bok först, suck.

Knarka serier i fina skjortor. Det är min grej.

Skidresan lovade jag att tala om. Kanske inte är så spännande. Jag bara åkte skidor non stop. Både på längden och tvären. Jag kan nog bli en längdåkningsbrutt! Det var grymt. Slalom var iofs riktigt fett det med. Det där med skidor och snö är sannerligen min grej. Finns inte mkt mer att förtälja. Jag åkte skidor tills jag stupade. <3

Helgen var fin. Jag fick se skidåkning på dagarna och delar av söndagskvällen. Har saknat det mkt sen OS slutade. Heja heja! Min bror tyckte man fick tinitus av att se skidor med mig. Det tyckte inte jag. Annars var jag hemma, var ute och dansade som en tok, drack vin och små shoppade.

Peppar som en idiot inför NY. Det är ju knappt tre veckor kvar. Grymt. Jag har ju haft ett smärre shoppningförbud för att göda absitensen och lyckan som lär infinna sig i NY. Det gick lite åt skogen i helgen men vad fan. Kavajen var snygg och jag är ung.

Ska snart avsluta något som hållt mig flytande i mer än ett år. Jag hoppas det går väl. Det gör det. För jag har vuxit. Tänk när jag började. När jag var en liten skakande tös. Det är jag inte längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0