Ont i magen och final

Gick hem tidigt igår. Hade kramp i magen. Drabbades av en liten magsjuka ev. matförgiftning. Inte livat. Inte alls! Har legat hela natten och oroat mig inför finalen. Det är ju snart final i bandyn. Vi har biljetter och Uppsala står på listan. Jag hoppas att mitt hyfsat goda mående håller i sig! Än så länge funkar det bra idag. Men fan! Igår skulle vi fira våren med bubbelvin. Idag snöar det lovikavantar! Vad händer?? Trodde jag skulle få se finalen med solbrillor på! Men icke sa nicke. Det blir en rosa mössa och rosa halsduk! För jag ska gå. Ska kräkas rejält för att stanna hemma och än har jag klarat mig. Ska snarast duscha och bli fin. För vinner bajen vill jag vara superduper fin och superduper glad! Vinner dom inte lär jag gråta, komma hem, gräva ner mig mellan mina täcken och hoppas på en fin vår.

Tänkte lägga upp lite fina bilder från Vemdalen. Redigerade dem nyss och tycker de vart super fina! Jag ska bli frisk, frisk som en nötkärna, hej hepp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0