Mys med Olivia

Sitter hemma. Proppmätt efter god middag, nötter och choklad! Snart ska vi mysa ner oss, se en serie och somna. Jag tycker om att ha övernattning ibland, lite omväxling och extra sällskap. Mys mys. Passade även på att fixa i skafferiet när jag hade sällskap i köket. Sånt är så mycket roligare att göra när någon annan gör en sällskap. Städa med! Brukar passa på lite när jag har någon hos mig. En riktig höjdare för dem, haha!

Annars var det längdskidåkning vid slottet idag. Kunde inte se det eftersom jag jobbade men hann precis hem till finalerna. Synd att svenskarna inte vann båda två. Men grattis till Anna! Skidor, skidor och skidor. Love it!! Har biljetter till bandy finalen. Nu jävlar för Bajen vinna. Annars blir det gråt och tandagnissla. Heja heja.

Nu ska jag göra iordning mig för natten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0