Stafett, herrar, guld - Check!

Jävlar i min låda. Igår var det nervigt det vill jag lova. Var redan rejält nervös när jag vaknade. Fick uppdateringar under dagen för att veta säkert att herrarna inte fått damlagets sjukdom. När detta klargjordes började nervositeten på riktigt. När jag sedan kom hem efter jobbet var det jobbigt. Kunde inte koncentrera mig förens starten gick. Hela loppet var riktigt nervig. Men vilken insats, vilka hjältar. De var bäst loppet igenom! När jag insåg att Marcus skulle ta guldet precis innan målgång släppte spänningarna. Vinnarskallen och all nervositet gav sig. Tårarna kom. Det var så skönt!! Jag hoppades verkligen på den där medaljen, med ganska många andra i vårt avlånga land. Phu phu phu vad fint det var!
Idag efter jobbet har jag sett om delar av loppet, insupit medaljutdelningen och intervjuerna. Fint, fint är det. Nu kan OS vara slut för min del. Med flaggan på topp och ett fantastiskt stafett guld! Men det finns saker kvar att vara nervös över. 5 milen(kanske inget medaljhopp men nervigt och skoj ändå), damernas stafett(kanske ingen medalj här heller men ändå!) och curlingen, heja heja!! Kanske finns lite till men går inte att se programmet längre fram på svt där jag för det mesta hänger nu. Haha, vilken liten nörd. Skrattar åt mig själv ibland. .

Sitter nu hemma och ser OS. Är även extremt irriterad på min granne ovanför som måste gå med sko på sig konstant. Vad är felet? Låter som om de är ute på ja, jag vet inte vad. Men bankar gör det genom hela taket när de går. Jävligt irriterande mitt i OS. En sopkvast någon? Sådär som Mr Heckles har i Vänner. Skulle behövas.

Annars ska jag inte göra något mer än att se OS ikväll! Stafett nu och lite ombyte med Curlingen. Ser ut att kunna bli en bra och inte allt för nervig kväll. Pallar verkligen inte det. Helt slut sen igår typ. Fast jag går på glädje energi! <3

Nu - OS OS OS OS

ps. snart är det över, tydligen finns det ett liv efter detta eller de påstår det i OS studion i alla fall. . tvek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0