Sammanfattning

Har startat en ny blogg, eller vet inte vad det är. Men något nytt i alla fall. Den finns på tumblr och går under andressen: http://sirpan.tumblr.com Frejas initativ. Får se om det blir något av den sidan. Känns som att det kan bli stort eller litet. Ett försök till en längre twitter typ. Jag kör på, det är alltid roligt att skriva.

Helgen har bjudit på lugnet och stormen. I fredags drack jag och Freja vin tills klockan blev tidig natt och sen bar det av till Hornsgatan/Marie Laveau. Vi dansade och dansade. Drack vin/cider och förundrades över män som inte fattar vinkar. Sen vart vi trötta. Jag hade nog kunnat dansa lite till men icke. Det blev hemgång och jag somnade som ofta framför vänner. Vaknade med liten nackspärr och svullna ögon annars på topp.

Lördagen blev lugn. Jag bowlade med papi + syster. Sen åt vi middag, kött med pommes. Riktigt bra! Efter det blev det melodifestivalen i skinnsoffan på Hornsgatan. Sen talade mina ögon om för mig att dom ville hem och sova. Jag lydde vinken och somnade i tid. Vaknade imorse pigg, fräsch och på topp redan klockan halv tio. Dagen ska inte göras av på mkt. Ska nog ta en promenad vid vattnet med mina lurar och min ipod. Ska bara ta tag i det, mig själv och klä mig i något annat än pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0