På väg mot slutet..

Idag tar OS slut. Det är liksom över. Allt mitt engagemang och hemma sittande ska ta slut. Känns överkligt. Jag är skadad efter detta OS. Men får se på världskupen istället när det sänds! Är lite tom, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Ett till brons och ett guld har lagt sig till samlingen från detta OS. Fint! Framförallt slalom bronset. Riktigt otippat, trodde jag inte riktigt. Guldet i curling var inte så oväntat men det satt som en smäck.

Om tre dagar är det dags att börja turen mot Vemdalen. Blir ett stopp i Sundsvall för att sova på hotell och mysa lite. Sen blir det direkt mot fjälltopparna och skidåkningen. Åh jag är så laddat nu! Ska till länna och shoppa lite skidsaker idag, bra! Har dock haft jätte ont i min högra handled. Ingen höjdare, ska lägga på ett litet stöd bandage för att undivika vidare skador. Måste ju ha handen med mig till helgen. Den får inte vara skadad eller överansträngd innan skidåkandet. Lolvey!!

Nu, peppande på skidfronten!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0